Dziury w karoserii i wżery

ja tez tym robiłem troche i po ok roku zawsze odlatywało wiesz dlaczego? bo blacha pracuje a to juz nie bo jestes mechanikiem, a nie blacharzem w blacharke tez sie bawiłem jak jeszcze do technikum chodziłem to nie zabawa i nic nie zastąpi migomata z nowym kawałkiem blachy tylko to potem trzeba odpowiednio zabezpieczyć, zwłaszcza spawy to napewno lepsze jak zywica ale nie każdy ma taka mozliwosc i chyba taniej jest zywica zrobic napewno a to to wiem zabezpieczalem takie spawy tylko jak juz robic to porządnie jak auto do żyda to po co? albo wartosci 1,500 zł no widzisz dlatego jak ja mam takie cos robic to z reguły złomuje ja Cie stac to spox ja wolalem mojego Golfa za grosze sprzedac ale miec cos kasy niz zezłomowac niektórych samochodów nie da sie sprzedać chciałem 1000 zl, a udało mi sie sprzedac za 2 tys wez pozbądź sie pordzewiałego scorpio 93 rok bez gazu jak sa duże ubytki to lepiej zaszpachlowac niz dawac żywice szpachlówek jest multum wtedy to dopiero bys zobaczyl jak ładnie pęka i odlatuje sa te zielone z włóknem szklanym własnie widzisz bo szpachlowac trzeba umiec smiej sie i jak poszpachlujesz 4 cmm dziure? papier od spodu?