Informatik

jutro górski etap w Tor de France meta w Andorze. ostatni podjazd do mety to ponad 1600 metrów przewyższenia kto zostanie liderem wyścigu po jutrzejszym etapie ? Ty wczoraj dzielnie walczył w ucieczce dwóch kolarzy z tej ucieczki zdołało dojechać przed peletonem polak był o krok od zwycięstwa i pies by się przypalił paliwo to wszędzie dużo tańsze od tego w Polsce ale polskie paliwo najlepsze ...... zainstalowałem ten programik camp uruchomiłem jednak jak przełączam na VIMICRO (w Services) to szary ekran cały czas)...teraz dałem aktualizacje sterów cały peleton kupi pelomeduzo paczek bo Andorze nie ma akcyzy i mi niby cist szuka ONLINE dostałem INFO ze aktualniejszych nie ma. odepnij kamerkę i przypnij i tak aż ruszy czytaliście o nowym typie komputera? kwantowym ? co o nim sądzicie? i tam można jakoś wymusić zęby instalował te co są. Doroteusz: cochaj ale przy wyfraczonym programie ??? camp ? to był error w druku pisali o komputerze kwadratowym aha i nie wiem czemu ale DEMO VERSION mi się zainstalowało..... ca cd jest full na ściąganych driverach jest demo jak by była zalogowana to ona wie co z Microwi, pól roku ją uruchamiała wyciągam wtyczkę USB i wkładam i jak zaranie nic ;-/ wdech i wydech wdech i wydech wdech i wydech... spokojnie to zrób restart systemu i podłącz jak już będzie uruchomiony system albo zapyta o sterownik albo ja włączy tzn resetować i wtyczkę po resecie od razu podłączyć ? tak a w tym czasie wszyscy uciekniemy z czata i ci nie pomożemy nie no reset a restart mała różnica tylko nie mówić ze kazałem resetować aha... dla mnie żadna a dla systemu NTFS taka ze czasami masz format się obżarłem czyli wtyczki nie wyjmować w ogolę niech się restartuje z kam do spania jeszcze daleko . możne i kawę bym wypił no fakt. dopiero 21.45 yyy pro który to katalog instalacyjny ? instalować konfigurując grunt ze obżarł nie obraził i zresetował jelita a nie zrestartował he oj tam czepiasz się wpisz Joosta/ he uruchomi samo instalator po instalacji wykasuj folder in stall bo nie ruszy jak go nie usuniesz ale mam skasować i zmienić chody trza trata tata. "nie zaleca się zmiany nazwy folderu na instal1" bo podejrzy instalator ? no to to a cho mody nie pisało aby zmienić zmienia się w PHP jak się rozpakowu z zipa to możne nie trzeba jak się z lin instaluje to tez nie trzeba a jak z win to twierdzi ze obrazek to plik wykonywalny o zabronionym dostępie konfiguracjonizm podczas instalacji ma zapis chyba rożnie u mnie na serwie zapisało samo a na locatiwie kazało skopiować ręcznie bo denier szczwana bestyj korowa ale banały kurna za 5 razem doczytałem - skopiuj kod bo nie mogę zapisać jak by się nie zainstalowało samo to bym olał tylko nazwy panelu pól nocy szukałem w googolu. oż kurna wersja en nie wiem czemu mi Schladming wtedy nie starczył co zgubiłeś hasło ? oż ku wkopiuj pliki pl do folderów langusta wtedy co zgubiłeś hasło ? w Joosta i w Joosta/administratorka j nie pamiętam ok ssawa w panelu podawałem przyrostki baz itd chyba musiałem sprawdzić dozwolona nazwę potem tylko wejdziesz do languido w skomlij i zmienisz jezyk na pl defraudant potem pójdziesz na piwo i pokleisz .....nie działa etom zobaczysz ze jest zakładka administratorka i tam tez jerzyk trza potem pójdziesz na piwo chyba uszkodzona albo nie dla Visty potem skopiujesz pliki z mojego serwa.