Szpachli szpachla lakier samochodowy

miała racje nudno tu kolejna laska poszła nic tu po mnie nie będzie czasu na nudy o tak , znowu magazyn no, i już jest temat do rozmowy wolał bym nie bo poważnie moge nie pojsc bede pozniej załował ale jestem do tego zdolny jestem sknera miałem dzis pojeździć alfa zarobiłem 30 na holowaniu grata innego to znaczy na paliwo to było trzeba było zatankować gazu i jazda jestem no własnie nie , lepiej poogldac film a 20 odłozyc kiero janek_diesel o co Ci codzi? zrobiłem sie juz pazerny nawet na małe sumy co słychac byles na giełdzie? to straszne ale musze z tym życ . tak , byłem z kolegami , kumpel miał elektroniczny miernik lakieru takze jaja były nie mam przypływu wiec sie nie bogace. odpływ tylko hamuje ile powinno byc na mierniku zeby bylo opk? 0,60 to dobrze? on tam ma podziałke jakas i pomalowane kolory nie wiem , ja sie tym nie bawiłem ale koles sie burzyl ze ma fabrycznie lakier takiego baranka położonego bo ostatnio oglądałem auto i koles z komisu z tym wyleciał. i kumpel cyk miernik - mówi no nie sadze zeby az tak bo mówiłem, ze byl malowany i gosciu mowi --- no to ja juz sam nie wiem i wlasnie pokazywało 0,60. ale ja sie na tym nie znam ja nie wierze w ten miernik tymbardziej jak juz w komisie go maja pewnie jakos przerobiony jest tam to maja po tuningu tak mysle napewno pokazuje zawsze to samo taki wynalazek kiedys tego nie bylo najlepiej okoem widac moze nie grubosc ale, ze bylo cos robione dzisiaj stało e39 to nadkole chyba papierem 200 tarli i na to farbe na 600 juz nie było ich stac szpachel posiadał. i dlatego bylo tak widac jakby kura podrapała chcieli za szybko zrobić no ale mozna to dotrzec na gładko moze przed sama giełda w sobote jednak trzeba miec albo papier albo troche pojęcia no moze juz nie było czasu . szlifuj heniek bo nas poniedziałek zastanie a tu jeszcze fabre trzeba suszarka potrzymac zeby nie polepili sie ludzie ale nawet jak zrobisz na gładko i pomalujesz i jest ziher jak dobrze nie wyschnie szpachla ale auto za 30 kawałkow to juz wypadało by zrobic dobrze to tez krechy witac a nie jak golfa 2 za 1200zł jakies papudrachy pewnie pojecia o tym nie maja a biora sie za to jest taki szpachel. w sumie tylko raz na lakierni widzialem jak tym robili jak wyszpachlowali i papierem pociągli to ta szpachla wygladala jak blacha nawet taki sam kolor bez malowania wygladało jak blacha srebrne wiesz co to jest? ten szpachel bo ja wlasnie nie wiem jaki to hadek01: no siema panowie i gdzie to kupic mozna to moze cynowali a nie szpachlowali? a jak sie cynuje na gorąco to można to pózniej papierem ścierać? bierzesz palnik, rozpuszczasz i nanosisz można.