Farby do włosów, maseczki

mi się ''podobała'' jedna z moich znajomych, która po tym jak jej mężczyzna jej się oświadczył wysłała każdemu smsa ,że dostała pierścionek z brylantem. no to ja byłam w lekkim szoku, a potem jak zamieściła zdjęcie tego pierścionka na n-k to się okazało, że jest tak maleńki, że ledwo go widać. kiedyś jedna z moim koleżanek na koniec rozmowy o związku stwierdziła: jak zostaniesz narzeczoną to zobaczysz jak to fajnie''. oraz częściej widzę, że dziewczyny, które są narzeczonymi czują się lepiej aniżeli dziewczyny ,które są po prostu partnerkami. ja po ślubie kuzynki mojego mężczyzny miałam ciśnienie na ślub. wiesz.. pierścionek zaręczony, ale przeszło mi:. bo mi się raczej wiek nastoletni kojarzy z pewną dozą niedojrzałości ,a ja uważam ,że jednak jestem osobą relatywnie dojrzałą w stosunku do wieku jaki reprezentuje. moja matka jest mistrzynią w farbowaniu.. zaczęła farbować jak miała tak z 27 lat i teraz farbuje co 3 tygodnie. Ogólnie czasami myślę, że nie jestem kobietą bo nie rajcują mnie niesamowite ilości maseczek, kremów do depilacji i innych kosmetyków.