Wgnioty

no moze i tak ale wydaje mi sie, ze to szpachla była nie męczyli by sie tak przy takim aucie no srebrnej nie ma szara. chyba ze ta z opiłkami alu ciepło ciepło ale nie wiem jak to wygląda dokładnie ale na pewno nie jak blacha nie no nie idealnie z bliska widać różnice ale tak jak auto było srebrne i ten blotnik byl zrobiony to na ulicy z daleka nie bylo by widac ze poszpachlowany jak łdanie nawet poliestrem pojedziesz. nie będzie lipy dobry lakier i naprawde nie widac. ja błotnik niedawno robiłem żywica żywica to najgorsze co moze byc bo juz duza dziurka się? ja robilem żywica i na to szpachel bo sie nie trzyma i peka nieprawda prawda trzymie sie dobrze. i nie peka tylko na poczatku jak w jednym miejscy odpeknie to cale odlatuje mówisz o macie z włókna szklanego nasączonej żywicą? tak ja tez o tym mowie czytałem gdzieś, że jak dobrze zrobione. to blachę przeżyje zgadza sie jasne Ty pewnie mowisz jak na zderzaku zrobisz. ale sie nie dziw bo to zywica i nie zgnije to pracuje i peka ale problem w tym ze to blachy nie chce sie za mocno trzymac przeżyje blachę=będzie się trzymać kupy janek to cos zle robiłes ja miałem dziure wygnita w błotniku najpierw oczyscilem na zderzaku właśnie sie trzymało . a na blasze ni chu chu dziura miała z 3-4 cm ja to wyschło to bylo twarde jak blacha własnie na to spachel farba i git. twarde za twarde jak blacha zaczyna pracować, a kazda blacha pracuje to po jakims czasie peka w sam raz ale to chyba zależy, jak nasączysz właśnie to samo chciałem napisać, że blacha też jest elastyczna. a jak odpeknie w jednym miejscu to cale odleci mi nic nie odleciało żywica jak wyschnie to jest twarda.. raz robiłem narożnik drzwi a raz błotnik i nic nie pękało jeździłem i zime i lato i było ok.